reklama

Všimli ste si....

...že si ľudia vo vozidlách mestskej hormadnej dopravy sadajú, ak je tá možnosť, vždy k oknu? A to aj keď majú prejsť ce celý vozeň? Buď sa chcú pozerať von z okna, alebo je to dobrý spôsob ako sa uchrániť od uvolnenia miesta niekomu, kto ho viac potrebuje...že ja nastupujem do električky pred poslednými dverami a sadám si o dva rady doľava, tam kde nezavadzá stĺpik? Samozrejme k oknu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)
šak aha
šak aha (zdroj: ja)

...že na tej cestičke za lesom, smerom na zástavku cintorín Ružinov, je vždy o veľa chladnejšie?
...že si chodia dávať umývať iba čisté autá alebo úplne zasrané? To ako prečo?
...že drevenných dosiek, z ktorých je postavený chodník pre peších na Starom moste, je cez dve tisíc?
...že som na bycikly rýchlejšý ako MHD? A to skoro hocikde.
...papierovú lodičku na ocelovom tráme v podchode na Zochovej? Pred nedávnom zmizla. Škoda.
...že mám niaké dlhé vlasy?

...že keď kopete jamu, dáte do nej niečo, a zakopete, tak mate málo hliny?
...že keď ide mračno z východu, skoro vždy prší?
...niekedy úplnu tmu? Ak hej, vezmite ma tam. Som takú ešte nevidel a ževraj ani nieje.
...že najprístupnejšie vécka v meste sú mek donald?
...niekedy šachové figúrky na Hviezdoslavovom námestí? Lebo je ešte nie.
...že sa holuby na šafku už pomaly dajú kopnúť do zadku?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...že môj pravopis je dosť zlý?

...nápis na dverách véciek, kde stojí “zatváraj ti ko..t”? Začínam byť zo svojím pravopisom celkom spokojný.
...svetlá na zemi smerom na Mierko z Obchodnej? Všimnite si.
...že sa pokazil semafor?
...že v Dase predávajú varenú čokoládu? Nie? To je dobre. Nemajú.
...že v noci všetko lepšie počuť? To nie len kvôli tomu, že spia.
...že v noci vidíte veci lepšie? A že ráno múdrejšie večera

Július Bero

Július Bero

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

s ruksakom na prežitie a otvorenými očami ktoré mnohé prehliadajú Zoznam autorových rubrík:  to mi tak ušlo...ako to bolotakto to vidím jasom si všimoljaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu