reklama

Raz, keď budem malý...

...budem čakať na 14:00, kvôli ozónovej diere, aby som mohol ísť von. Netuším čo to ta diera je tak prečo by som mal kvôli nej čakať? Na ihrisko, na korčuliach, s bicyklom, s loptou a vrátil sa s odretým minimálne jedným lakťom alebo kolenom na mamičkine zavolanie z balkóna. Aléééé, ešte chvíľku!! Skoro nikdy nepomohlo. Tak ako kedysi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
u babicky je ako v rozpravke
u babicky je ako v rozpravke (zdroj: ja nie)

...budem chodiť na prázdniny babičke. Čo si dáš na fruštuk? A bez ohľadu na odpoveď dostanem taký ten hrubý párok, v šupke ešte. Doobeda budem robit oštepky, a keď ich bude celý rad, sa môžem ísť hrať. Na schovávčku do okolitého lesa. To som vedel najlepšie. Na obed neprekonateľne mastnú polievku a kura s ryžou z polievkového taniera. Na to som si nikdy nezvykol. Do zotmenia hrať futbal. Dukátové buchtičky a vtáčie mlieko k tomu. Umyť sa v lavóre teplou, a opláchnuť sa v druhom, už nie tak teplou vodou. Pomodliť sa o poď ho pod stokilovú duchnu. Krásne sny. Ráno zabíjačka.(otom inokedy:)

...budem sa tešiť do ŠvP a ešte viac domov. Budem si hladať poschovávané slakosti v nenormálne veľkom kufri. Pod košeľou, medzi ponožkami, hocikde. To bolo pátranie. Budem hovoriť, že už nehrám nahánačku a keď sa všetci príblížia, tak niekoho chytím. Nebudem vedieť tú srandu s kruhom okolo pása. Písať domov diktované pohľadnice, a vôbec mi to nebude vadiť.

...budem budený o polnoci na silvestra, aby som si pripil džúsom, hodil prskavky, skoro ako deduško večerníček, a pôjdem späť do postele. Budem hľadať Ježiška a vždy po šibačke hladať kinderko. Nič iné, len kinderko. Budem nenávidieť sandále a traky. Behať po izbe a angličákmi vo vrecku a skúšať či hrkocú. Prepašovať ich do skôlky cez mamičku, to bol výkon.

...budem počúvať, že som celý tato a príhody čo som zažil, ale si nepamätám. Ako som skoro zmrzol na sedačke ockovho bicykla pri ceste boh vie kam. Ako som dopíjal štamprlíky po oslave mojích štvrtých narodenín. Ako ma ocko doniesol domov, a mama mu musela ísť otvoriť, lebo som mu červený ležal na rukách. Spadol som zo stromu. Ako ma v zime zrámoval najprv ocko a potom sánky. Nuž, stane sa. Bol som nezmar a jedol som palacinky.

... Júúúúj, teším sa...


Július Bero

Július Bero

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

s ruksakom na prežitie a otvorenými očami ktoré mnohé prehliadajú Zoznam autorových rubrík:  to mi tak ušlo...ako to bolotakto to vidím jasom si všimoljaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu