reklama

Kompliment či holý fakt?

Nemám ich moc rád a preto vždy, keď za mnou prídu a chcú mi niečo predať poviem rázne nie. Tým to hasne. Ale nie vždy. Mal som dobrú náladu, nepovedal nie a vyzeralo to inak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Si ma odchytil pri Miletičke. Mal toho dosť. Vyložené na lavičke. Mne ponúkal voňavku Hugo Boss a takú s niakým krokodílom.
"Nekúpite, mladý pán?" V pravej ruke Hugo a v ľavej tá druhá.
Mal som pekný deň za sebou, jeho zvyšok pred sebou, a tak som sa len pousmial. Nebolo to pochopené ako nie.
"Za tristo mladý pánko. Kúpte. Pekne voňá, pomóže."
"To akože smrdím?" To už som sa nepousmieval... ...som sa už usmieval.
"Nooo, nevoňáte zrovna."
"Ďakujem za kompliment."
"Takže nekúpite?"
"Dneska nie, ďakujem."
A to už som sa pekne vysmiaty poberal domov.
Ak si s každým pouličným predajcom takto pokecám, možno ich aj začnem mať rád. Jedno mi ale vŕtalo hlavou. To, keď povedal, že smrdím, to bol len marketingový ťah, že? Alebo fakt? To je už teraz jedno, ale prvé čo som spravil keď som prišiel domov, bolo, že som sa osprchoval.


pees1: Nekupujte si čili zmrzlinu. Nie že štípe, ale ešte je aj riadne nechutná. Prvy krát čo som vyhodil kopček zmrzliny z kornútka.
pees2: Všimli ste si, že v second hande, už neviem kde, majú detský kútik v strede obchodu?

Július Bero

Július Bero

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

s ruksakom na prežitie a otvorenými očami ktoré mnohé prehliadajú Zoznam autorových rubrík:  to mi tak ušlo...ako to bolotakto to vidím jasom si všimoljaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu