reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Július Bero

Július Bero

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

s ruksakom na prežitie a otvorenými očami ktoré mnohé prehliadajú Zoznam autorových rubrík:  to mi tak ušlo...ako to bolotakto to vidím jasom si všimoljaSúkromnéNezaradené

reklama

ja

Raz, keď budem malý...

Július Bero

Raz, keď budem malý...

...budem čakať na 14:00, kvôli ozónovej diere, aby som mohol ísť von. Netuším čo to ta diera je tak prečo by som mal kvôli nej čakať? Na ihrisko, na korčuliach, s bicyklom, s loptou a vrátil sa s odretým minimálne jedným lakťom alebo kolenom na mamičkine zavolanie z balkóna. Aléééé, ešte chvíľku!! Skoro nikdy nepomohlo. Tak ako kedysi.

  • 7. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 455x
  • 11
A predsa sa niečo nájde

Július Bero

A predsa sa niečo nájde

Napríklad má rád búrky, hromy, blesky. Vtedy si rozložím stoličku, sadnem si von na terasu, dážď, nedážď, a pozerám, počúvam, vnímam, usmievam sa. Milujem hromy, keď mi duní celé telo. Andrejka ma potom hľadá po celom dome, zbadá ma na terase, blááázon povie mi, a ide sa schovať.

  • 30. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 099x
  • 6
Tvor spoločenský

Július Bero

Tvor spoločenský

Som obyčajný tvor spoločenský, ale nie úplne.Nemám rád autobusárov, keď prefrčia okolo mojej zástavky na znamenie akoby nič napriek mojmu kývaniu.Nemám rád veľké skupiny známych, ktoré stretnem keď su v najlepšom. Cítim sa tam dosť stratený a to už fakt nepotrebujem.

  • 24. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 229x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu